Älgloppor

Jag älskar årstider och tycker de är oerhört mysigt med alla de 4a som vi har här i Sverige :) MEN jag verkligen avskyr, hatar, äcklas av alla älgloppor som finns i skogen. De attackerar och är lite svåra att få bort och dessutom kan de dyka upp gåendes på en någon timma efter promenaden. Det är de senaste 2åren som jag lagt märke till dem på rikitgt ute i skogen, för innan dess tillbringade jag inte lika mkt tid ute i det gröna&har ju dessutom bott i Jämtland där jag inte vet om de finns&i enstorstad. Så lite skonad har jag väl varit ändå. Men nej, jag kan inte se vad de gör för nytta och inte heller varför de lever i så länge. Vegetarian har talat!;) Hehe. Men årstider, de gillar jag!




2014-10-01 @ 00:12:58 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0