Nej, inte denna förmiddag.



Just nu lever jag inte i nuet. Fångar inte denna förmiddag. Utan drömmer mig bort. Till sommaren då vi förhoppningsvis kommer befinna oss högst upp i Sverige. I varje fall väldigt långt upp! Planeringen är redan igång och i början av nästa år ska det bokas. Kiruna, Nikkaulokta, Kebnekaise!❤
Sedan får tiden visa om det blir som vi tänkt, mycket kan hända innan. Men drömmen och målet finns där!

Om några timmar ska jag börja fånga denna dag. Bege mig till Göteborg och se fantastiska Magnus Betner och Soran Ismail. Äntligen! :)

Fånga era drömmar, dagar och fyll era dagar med minnen! Men gör det så som just DU vill. Det är ditt liv, dina drömmar&dina minnen💜

2014-11-28 @ 11:15:34 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0