Fjällen

Idag var vi iväg och köpte lite inför fjällvandringen i sommar. Jag fick ett par Lundhags vandringsbyxor i födelsedags present av min familj♡ Utöver det köpte både jag och Moffe oss ett varsitt par kängor. Välbehövligt! Mina älskade Salomon kängor är helt utnötta, de har kämpat med mig i alla väder och terränger i 5år. Nu i våras kom första hålet och det läcker in. Så nu var det dags och jag är nöjd!:)
Tog oss en kvällspromenad och började gå in skorna.








Ska bli så roligt! :) Lite kvar att fixa men vi har ju lite tid på oss. Det viktigaste är ju att gå in skorna. Nu tackar jag för en fin lördag och laddar om inför jobb imorgon! ♡
2014-05-17 @ 22:52:57 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0