Snurr

Just nu är det fjällvandringen som håller mig vaken om kvällarna och snurrar i mitt huvud. Vill gärna ha allt klart till nästa vecka så att jag kan känna mig lugn sista veckan och vara väl förberedd tills vi åker.
Mer att planera än man kan tro!

Läste på lite om hund och regn på fjället. Att öser det ner konstant och dessutom tar ett tag innan man kan hitta något slags skydd så kan Marley få det jobbigt. Dessutom bli väldigt nerkyld. Så skulle inte vädergudarna vara med oss så har jag nu beställt ett regntäcke till Marley. Från märket HURTTA som ska vara rejält och bra. Dessutom lite varmande.


Detta kommer förmodligen att användas till kommande fjällresor också, så kände att lila bra att invenstera i ett. Detta regntäcke och klövjeväskan är det vi lagt ner mest pengar på till Marley.

Imorgon får Moffis semester och då ska vi åka till Jönköping för att få tag i det sista. Sen kan förberedelserna börja på riktigt!
Spännande!:)
2014-07-04 @ 00:57:06 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0