Nya mål!

Idag tog jag tag i att köpa gymkort, jag som dragit mig från det i snart ett år! Ännu ett steg mot gott välbefinnande. Vet att vi pratade mycket om att träning är den bästa medecinen för både sinne och själ! Min lärare påpekade det många gånger och vi gick promenader mellan lektionerna ibland :) Så nu, ska jag komma igång mest för sinne&själ! För att må bäst helt enkelt.
Gick på spinning idag med mamma& lillasyster så en bra början :)
Nu får jag äntligen använda min proteinshake med från Aloe Vera som jag köpte av min vän Petra för ett bra tag sen. När jag bestämt mig för att ta tag i träningen, men jag var nog inte redo ännu ;) Haha.


Nu blir det fruktstund och mys framför tvn med mina killar! :)


2014-01-21 @ 22:37:35 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0