Laddar om.

Solen visade sig i igår och vilken energi man fick direkt. Dessutom hade dagen på jobbet varit underbar och fredagen fortsatte med energi från fina vänner! &planer. Åå.
Avslutade min fredag med film med Moffis :)


Idag gick jag en morgon runda med Marley och jag tycker verkligen om landet. Bondarp är ju så fint och härligt! Här får man ro om någonstans. Vidare blev det ett second hand besök och fika på Berndts med mamma& lillasyster :) Hittade gardiner till köket för enbart 20kr styck! Galet. Emilia följde med hem och åt middag med mig&Moffe.




Nu slappar jag och vovven min i soffan, innan det blir film med min fina♡ Om någon timma laddar jag om inför jobb imorgon:) Bra dagar! Ha en trevlig lördag!
2014-01-11 @ 17:38:43 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0