Förändringar.

Nytt år. 2014. Det nya året valde direkt att chocka mig. Det valde direkt att låta en fin människa lämna denna jord. Alldeles för tidigt. Livet. Livet valde att visa hur skört det är. Hur viktigt det är att ta vara på både livet och varandra. Det är bara till låns, på oviss tid. Vi vet inte när lånetiden går ut och bör därför ta tillvara på varje dag vi får vakna upp och börja en ny dag.

Mina mål inför det nya året är att lägga energi, där jag får energi tillbaka. Positivitet, att finna något positivt även de mörkaste dagarna. Tacksamhet, att vara tacksam över allt jag har&för varje dag.
Jag tror att förändringar kommer att ske.
De började redan 2013 och nu fortsätter de, stora som små förändringar. Hos mig själv.
2014 om jag har lånetid detta året med så är jag redo för vad du har att ge mig.


2014-01-03 @ 23:52:36 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0