Alla hjärtans dag!

Ja idag var dagen då alla fina hjärtan i ens närhet ska firas. Dagen för mig betyder inte att konsumera sönder utan mer om att umgås eller skicka iväg lite extra kärlek. Vilket man även kan göra andra dagar med, men det är en bra påminnelse och en söt dag. Iår var inte Moffis hemma, annars har vi brukat göra picknick&gå ut i naturen&fika :)♡ Men iår fick det bli ett samtal på telefon för han är på skidsemester och njuter. Så jag hade en lugn frukost för mig själv, var till veterinären med Marley och spenderat större delen av dagen med mina föräldrar. Beställde libanesisk/grekisk mat och jag tog lite mos (jagbaraälskarmos) dagen till ära.






Hoppas att ni har haft en mysig dag med nära&kära. För i slutändan är det de som är viktigast! ♡ Godnatt!
2014-02-14 @ 23:34:06 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0