Lycka!

Efter några dagar av alldeles för mycket sömnlöshet och trötthet på att jag inte kunde komma ifatt mig och in i glada livet igen. Dimper lyckan ner, precis framför mig. REUNION min underbara fantastiska lärare skriver i gruppen att de ska ha en stor reunion nästa år och där! BOOM! LYCKA! glädjeskutt, dans, livet är en fest, skratt! Ja ni fattar:) Först och främst bästa klassen, min klass och sen en himla massa fler! Likasinnade, med en upplevelser som bara vi som gått linje kan förstå. En kärlek som bara vi kan ta på! ÅH.


Har stått och hoppat lite framför Moffe med :) Så jävla mycket lycka och kärlek! ❤
2014-08-19 @ 22:44:43 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0