Livets gåva&aj!

Gosade med mitt kusinbarn i helgen, en liten underbar tjej på bara två veckor! Så otroligt söt. Det är ju verkligen livets gåva. Så fort man fick henne i famnen så tappade man bort sig, kunde knappt prata :) Älskade lilla tjej!

Från livets gåva till aj, så var jag med mami på ett TRX pass idag. Mitt allra första och jäklar. AJ! Det kommer kännas att man lever nu i några dagar. Är återigen glad över att jag utmanar mig själv och vågar prova något nytt (mycket tack vare att mamma drar med mig) men jag växer så i det och blir stolt! Som sagt mot nya mål& äventyr nästa år som kräver kondis och styrka. Så nu jäklar :)

Laddad till tusen! Dessutom en mysig kväll med min Moffis&Jibbis :) Bra avslut på dagen. Tacksam!
2014-08-26 @ 23:17:11 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0