Hösten är räddad ;)

Så glad och laddad! Har beställt biljetter till en "skam för sverige" med Magnus Betner och Soran Ismail :) Äntligen ska jag få se och lyssna live till Magnus! Någon månad kvar men ändå, roligt att ha något att se fram emot till hösten!


Har även beställt två böcker idag, har några på lager men några till skadar väl inte?:) Vill komma in i en läsperiod nu och drukna i en bok. Jag läser i princip bara verklighetsbaserade. Dels för att utveckla min medmänsklighet och förståelse och även för att det ger så mycket mer.
Bok 1:


Som handlar om att växa upp med en utvecklingsstörd mamma. Jag&Matilda var på hennes föeläsning och jag har sedan dess velat läsa boken.

Bok 2:



Familjens 3barn diagnostiseras med bland annat autism och utvecklingsstörning. I boken kommer man att få följa mamman som ensam står kvar efter att pappan lämnat dom och hennes kamp&kärlek.

Ser fram emot att få läsa båda böckerna❤
2014-08-08 @ 14:25:13 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0