Hög mysfaktor

Idag har jag varit ledig och verkligen inte gjort mycket vettigt. Moffes familj åkte iväg på morgonen och sedan dess har vi haft vänner maraton och lyssnat till regnet fram tills vi åkte och hjälpte dom under eftermiddagen:) Så mysigt med allt smatter. Mindre mysig var promenaden med Marley, men har man hund så är det bara att ge sig ut, kläder efter väder;).

Dessutom idag har jag hunnit med lite återbruk, en flaska från Esspresso house som jag tog hem, diskade och sparade. Den var smidig idag när jag behövde nått snabbt att äta, så smoothie fick det bli. Perfekt! :)


Så roligt med återbruk!
Nu blir det film och ladda jobb imorgon :)
2014-08-17 @ 23:05:14 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0