Öva öva öva

Övat Marley en del med klövjeväskan dessa dagar, lite kortare rundor och utan vikter. Men idag tog vi den långa rundan genom skogen ner till mina föräldrar. Det gick bra, lite mer otålig mot slutet, men övning ger färdighet så bara att kämpa på. Bra träning trots det då större delen av rundan gick kanon! Det blir ju inte i maj längre på grund av att det kan finnas snö kvar eller i annat fall slask. Dessutom öppnar inte fjällstationerna förens till midsommar så vi tar det i juli under semestern istället :) Kul att ha ett mål! Själv gick jag 13km idag för tog ett varv runt sjön med familjen också. De är ju inte bara Marley som behöver tränas,  hehe. Har ju kört lite kondis på gymmet med och spinningen ger en del, så visst ska jag åka 3dagar med packning jag å! Skönt att ha ett mål att träna till :) 
Min lilla bullis!♡ 
2014-04-02 @ 19:06:15 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0