Härliga lördag!

Började dagen med en lång morgonpromenad med Maria&Bosse. Koppelträning&social träning. Så viktigt och så givande, även om vi stundtals får kämpa så kommer det i slutändan att ge så mycket. Tålamod är nyckelordet! Sedan fick de busa som belöning och det är alltid poppis :)


Efter några timmars vila begav vi oss ner till familjen Eng för grillning och häng med hela gänget!♥ Älskar dessa kvällar när verkligen alla kan samlas! &även där hade Marley&Bosse varandra.




En riktigt bra kväll med fina vänner! Så tacksan över att dessa personer i mitt liv! Kan inte önska mig mer än alla vänner jag har runtomkring mig. Gamla som nya♥
Nu dka vi dova här hemma, Marley hann knappt innanför dörren innan han somnade, haha. Imorgon åker vi visst till Turkiet! Godnatt☆☆
2013-09-08 @ 01:18:45 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0