Detaljer

Har fixat till lite detaljer i sovrummet♥ Älskar att kunna se pappas gamla skrivbord som byrå, farfars gamla gungstol med fårullen från gammelmoster i. Detta blandat med loppisfynd, presenter och nyinköpta ting. Mjuka varma färger, med mycket lugn. Det gillar jag!


Så nu efter en film och en kopp varm choklad med grädde&marshmallows ligger jag nu i sängen. Mitt största problem är vilken bok jag ska börja med och fler är på ingång. Höst. En höst fylld med böcker. Så med ett levande ljus framför mig, så tänker jag börja läsa i min bok (får göra oledoledoff) och ladda jobb imorgon.
Godnatt♥
2013-10-02 @ 22:17:15 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0