Citat

"Vi är unga, dumma&sökande"

"Livet är den mest spännande filmen av dom alla"

Citat från min fina vän Sanne♥
Stämmer till fullo, vi kommer hamna i olika situationer, svåra, lätta, sorgliga, glada.
Vi vet aldrig vad som kommer ske, vad vi kommer hamna i och hur mycket planer man än har så är det inte säkert att de blir så.

Vi måste få våran tid till att söka sig fram till våran egen sanning, kunna växa ur olila situationer, ta lärdom och känna att det var en del av mitt liv. Som jag ska ta vara på och växa utifrån. Försöka lägga fokus på sitt egna&inte andras (ibland svårt). Men mer energi åt en själv och sitt egna. Hela livet är en enda lärdom!

Ska bli spännande att följa min egna film. Vem vet vad som händer!
2013-11-10 @ 10:47:51 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0