Full rulle igen!

Jag har hunnit ligga sjuk i influensa men nu är det full rulle igen! Lite för snabbt på kanske, men det återstår att se. Helgen går i ett! Igår var vi och firade min kusin Annie och hennes Umut då de har gift sig :) Nu väntar jag på en inbjudning till Turkiet i höst! Moffe och jag somnade innan 22 igår, så grymt trötta. Han är ute på jakt idag och jag ska strax ner för att fira min mamma som FYLLER ÅR idag :) För att sedan åka och jobba från 14-21. Imorgon ska det hända lite med och innan dess får vi se om det blir lite jobb imorgon med.
Ja nu är det verkligen full rulle och det kommer rulla på veckan ut och nästa helg!

I övrigt längtar jag efter sol och värme!
Det kommer. Kram till er alla!

2013-02-09 @ 10:35:51 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0