Summering!

Här kommer en liten summering av de senaste dagarna. I fredags jobbade jag min sista dag på Allpack och det har varit väldigt kul att få lära känna min pyssling som jag inte vetat om. I lördags var vi på Kapten Röd på logen med fina vänner :) Senare på söndagen åkte vi mot Uppsala igen och stannade till en stund vid ruinen utanför Gränna. Har alltid bara åkt förbi, dock fick man inte gå nära för att de håller på att fixa den. Så det får bli nästa gång men det var fint där ändå. Sedan har dagarna rullat, Marley har åkt buss för första gången och han somnade precis som han gör när han åker bil, vi har busat i hundhagen på både kvällen och dagen, han blir alldeles slut :) Idag hade vi Mostafas bror och hans flickvän på besök. Nu väntas film med Mostafa & Hussein! :)

2012-09-04 @ 21:53:38 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0