Ekologiskt!

Många varor i vårt hem är ekologiska. Det är både bättre för miljön, världen och en själv. Helt på riktigt så kan man känna skillnad på vissa ekologiska varor jämfört med "vanliga". De är lite dyrare men man kan alltid skippa något annat. Behöver man alltid den dyra väskan? Den där ölen? Bara några exempel. Jag älskar iallafall ekologiskt och Fairtrade! Nu ska jag även försöka att bara äta Fairtrade/ekologiskt snacks på helgerna och verkligen hålla mig till det. Eftersom att det är lite dyrare så går det inte att småäta det under veckorna. Idag fick jag en jojjo! :)

2012-09-20 @ 20:14:53 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0