Seg söndag!

Var hos Jessica & Pontus igår, där Marley lekte sig trött med Freke. Vi däremot åt gott och kollade film :) Idag vid 10 befann vi oss i hundhagen för valpkurs. Det blev bara jag, Moffe, Marley, våran ledare Ammie, hennes man och deras flatcoated Töya. Blev en lugn dag där vi verkligen kunde ställa alla frågor och öva på det vi inte riktigt kände oss säkra på. Härligt!! :) Marley har nu sovit hela dagen, han är helt slut. Själv har jag nu fixat med en present till pappa från oss systrar då han fyller år om drygt en vecka. Moffe och jag har fixat med förlovningspresent till Hussein och Vian, hoppas att de blir glada :) Sedan har jag hunnit ta tag i massa samtal, så effektiv har man ändå lyckats vara! Bra dag, bra helg! :)

2012-10-21 @ 20:25:23 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0