Full rulle

Idag står tvätten högst på schemat och när jag ändå är igång och tvättar så kan jag ju lika gärna städa också!
Gick upp vid 7 idag, Marley har fått en vana att ställa sig brevid sängkanten och gnälla tills vid vaknar vid 7på morgonen! Mat ska han inte ha fören 7,30 så lite jobbigt känns det :) Söt är han!
I eftermiddag kommer Sanne (!!) hit, hat inte sett henne på evigheter! Ska bli så roligt. Imorgon åker jag och Moffe till Sundsvall direkt efter hans jobb, för att hälsa på han syster Sara och ta med henne hem hit sen :) Då ska vi även passa på att träffa Mia (!!) som jag inte heller sett på evigheter. Tänkte även se om vi kunde få träffa Adam en sväng med som vi inte sett sen vi slutade på Birka! Rena rama Birka feelings dagarna!! Underbart :) Jag är glad!

2012-10-11 @ 10:42:50 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0