Nya lägenheten

Igår var jag och kollade på våran nya lägenhet som vi tackat ja till enbart via bilder. Som tur var så var den jättefin! Vi ska få ett helt nytt kök med DISKMASKIN, sån lyx. Dessutom får vi ett massagebadkar, även det väldigt lyxigt. Även om det gör lite ont i mitt hjärta att fylla ett badkar med vatten för att kunna bada och njuta medans människor knappt har vatten att dricka. Så får inte bli för mycket bad! Säger jag nu. I vilket fall som helst så var den fin och fräsch. Så nu har planeringen börjat i huvudet hur allt ska stå, vad som behöver köpas in i gardinväg och även lampor då vi får mer fönster i denna lägenheten. Vill göra lite besök på olika second hand butiker här i närheten och se om jag hittar en fin byrå som går att pyssla till :) Nu fattas bara Moffis!! Snart så.

Annars har jag bara jobbat och känt mig sliten. Mamma och jag är ju ensamma med 3hundar och de blir ju aldrig lugna tillsammans, så det blir lite väl mycket. Men vi har passat på att äta på Bambu, köpa godis och kolla massa bra program :) Skönt!

Nu får det bli lite sömn och hoppas att Marley inte väcker mig alltför tidigt imorgon, sedan vi ställde om klockan väcker han mig 6,00. Lite väl tidigt en helg! Men det är ju ett val vi gjorde när vi skaffa hund, att det blir en del jobb. Hoppas att han blir morgontrött när han blir äldre. Haha.

Godnatt!
Älskar att bo nära naturen igen och andas frisk luft!

2012-11-16 @ 23:29:34 Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt att flytta "hemåt" igen du Sandra ;)
Kul att den är fräsch och fin med sånt är ju alltid extra roligt!

Kraam

2012-11-17 @ 16:01:14
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se
Postat av: Gerd

Bambu! Varför ringde ni inte mig?

2012-11-18 @ 18:32:43
Postat av: Sandra

Oj, här har jag missat kommentarer :)

Ja, det ska bli skönt att flytta hemåt Småland igen och se om detta är något för oss. Annars kanske vi flyttar på oss igen ;) Med mig kan man aldrig vara säker, haha. Så skönt att lägenheten var fräsch då jag var lite nervös eftersom vi enbart tackat ja genom att kolla på bilder! Hoppas att allt är bra med dig:)

Men så dumt Gerd! Vi tog ju hämtmat men du kunde ju åkt med oss hem och ätit. Nästa gång :) Snart ses vi! Kram!

2012-12-02 @ 22:36:26

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0