Längtar till jul!

Jag längtar till jul, det är så himla mysigt med alla lampor, snö (förhoppningsvis), alla förväntansfulla barn, julkalendern (som i år ger riktiga minnen från förr, har stora förväntningar. Älskade ju mysteriet på greveholm!), julmarknader, luciatåg, julpynt, glögg!! Jag hoppas verkligen att julstämningen kommer att infinna sig, har varit något år då den inte funnits alls. Dessutom i år så kommer svägerskan och ska fira jul med oss, kommer bli så roligt! Vill ju att hon ska lära känna min familj och speciellt mina systrar! :) Jag vet att jag sagt att man ska leva i nuet men det är ju inte alltid så lätt! Just nu längtar jag också mycket efter Moffis och tills vi får våran lägenhet för nu känns ju allt så långt bort. Tiden går snabbt, på både gott och ont. Så jag får försöka att ta vara på den och inte längta bort den eller stressa bort den. Lättare sagt än gjort!

I vilket fall så har jag som varje år vid den här tiden en sjuk längtan och abstinens efter julen!

2012-11-21 @ 21:55:22 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0