Sliten.

Vi har lite sjukstuga här, eller har haft.
Mostafa blev jättesjuk med hög feber och
allt därtill. Så har varit uppe på nätterna
och sprungit, tagit hand om min karl.
Igår fick jag en fruktansvärd huvudvärk
och tänkte att nu är det väl min tur då!
Men peppa peppa, det är det inte än :)

Idag kom min syster hem efter att ha varit
borta i 3,5månad i Australien&Thailand.
Tyvärr kunde jag inte möta upp henne då
skolan vägrar att lugna ner sig, men jag
hoppas att hon kommer hit upp snart!
Vill se alla bilder och höra alla historier,
få lite inspiration!! :)

Annars sitter jag med näsan i mina böcker,
vad skulle jag annars göra?

Hoppas ni mår bra!
Kram Sandra
2012-03-01 @ 21:43:18 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0