Hej igen!

Nu är jag tillbaka, efter att ha genomlidit två av
mina värsta veckor, i mitt liv. Säkert inte, men
jobbigt var det och jag förstår nu innebörden av
tentaångest! Men nu är de båda hemtentorna
inlämnade och jag kan börja leva igen.
Medans många i klassen firar med utgångar och
kryssning, firar jag med 14timmars sömn, film
och choklad! :) Laddar om hjärnan inför den nya
kursen som börjar på måndag!
Idag har vi varit effektiva och städat hela
lägenheten! Så otroligt skönt! Ingen av oss
har haft ork denna veckan, tur att ingen av oss
är pedant!
Nu mer film.
Hoppas ni mår bra!
Kram Sandra
2012-04-01 @ 00:01:06 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra - mamma, sambo, syster, dotter, vän

Skönt att höra att det gått bra! Vi mår bra, bara Vilmer som har feber och vägrar somna just nu. :(

Stor kram hjärtat!

2012-04-01 @ 21:13:57
URL: http://Petramargaretha.devote.se

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0