Bara oss!

Vaknade upp och började direkt plugga, gick aldrig
ur sängen. Moffe fick dra mig upp för att göra frukost
och sedan bara förflytta sig till soffan. Vi har maraton
av sagan om ringen filmerna :) Fin dag ute och vi satt
bara inne tänker ni nu! Men nej nej. Sedan klädde vi
på oss varmt och åkte och grillade vid sjön med lite
vänner. =) På tok för härligt!


En dag med bara oss! En härlig dag!

Nu sitter jag och letar biljetter till söstra mi!
Hon ska komma hit i några dagar, det är ju
ändå 3,5 månad sen vi sågs! Galet.
I och för sig är det snart 3månader sedan jag
såg övriga familjen och ingen av oss är ens
utomlands! Det är nackdelen med att bo så
långt ifrån nära&kära. Men ni får komma hit!!

Kram på er!
2012-03-03 @ 21:46:49 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0