Rörigt.

De har ju gjort om här på blogg.se och jag
tycker att det är lite rörigt. Kan inte blogga
från mobilen nu heller och det är ju smidigare.
Men det löser väl sig tids nog! 
 
Helgen har varit lugn, åkte med mor och far 
till Ullared på midsommarafton! Ja, det är sant!
Vi slapp ju mycket folk och långa köer :) 
Fick en del shoppat ändå, huvudsakligen till
Marley som vi får om bara två veckor!
 
Det börjar artar sig! Bara koppel, liten grej
som tar bort fästingar, visselpipa och shampo
kvar. Sedan är vi redo! Hundmat med ;)
 
På midsommardagen blev det grillning hemma
med de bästa hemma hos Petra, Alexander
och Vilmer. Mysigt!
 
Sitter och kollar det sista på fotbollen nu,
hejar på England! Om den bara ville sitta!
Dessutom har jag fått lite feber nu på 
kvällen, tack vare min promenad i kylan
och dåliga matintag idag. Måste bättra mig!
För jag vill jobba järnet i veckan!
Hoppas att ni har haft en härlig midsommar-
helg och att ni laddar inför de sista veckorna
innan semestern nu! Om ni inte redan har 
det ;) Kram Sandra
2012-06-24 @ 23:02:52 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0