Packa och dona!

Imorgon åker jag till Småland och har tvättat, städat, försökt packa och flyttat in det mesta i vardagsrummet. Vi ska få nya golv i hall, kök och sovrum nästa vecka så allt måste in i vardagsrummet. Ska kolla igenom min packning igen och ta bort allt onödigt, jag är så duktig på att lägga i "kanske-behöver-saker". Men nu är det slut med det!! ;) Ska ha med en hel extraväska som är till Marleys saker som jag hoppas kunna åka och köpa i Ullared :) Tänk att jag ska vara utan min Mostafa i 2veckor!! Lite magont över det men tänker att jag ska få vara med nära och kära jag inte träffar i 2veckor!! Och i sommar kommer vi åka hem till Småland tillsammans och ha med lilla Marley!
I vilket fall så lämnar jag Mostafa och lägenheten i en enda röra imorgon ;)

2012-06-13 @ 19:02:17 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0