Midnatt råder..

Det är freitag och det är helg för oss som har lyxen
att faktiskt få helg. I många länder finns det inte ens
på kartan, så även om det enbart är 2,5 dag så får
man njuta och känna att vi har det bra. Inte klaga!
Tänkte berätta för er där hemma att jag inte längre
ska gå kvar på Röda Korset. Pendlingen blev på tok
för mycket och ett eget liv gick inte att få. Kan söka
in i Uppsala till våren. Men så bara fick jag syn på
en annons idag och bara fick liv i hela kroppen!
Jag vet ju vad jag är intresserad av, mest intresserad
av!! Och om man verkligen brinner för något så kan
man lyckas med det!
Ja, kära nån. Livet är fyllt av möjligheter! Och plötsligt
finns de bara där. Ta vara på dem. Gör ett försök och
går det inte så har du iallafall försökt :)
Mina ögon är otroligt trötta men min hjärna, den tänker
för fullt så nu får jag gå och lägga mig och verkligen
jobba med orden "Det finns inget du kan göra just nu,
du får ta det när du vaknar imorgon".
Kram Sandra
2012-06-02 @ 00:25:51 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0