Längtar efter Småland!

Längtan till Småland är stor nu! Vill hem och träffa alla. Mamma & Pappa, söstrar, kusiner, mostrar, fastrar, deras män, vänner, kusinbarn och alla hundar! Min guddotter har börjat prata, missat hela hennes uppväxt. Så tänkte ta igen lite tid där. Min bästa väns son har börjat gå!! Måste ta igen tid där med så att han kan känna igen tant Sandra. Min andra bästis har startat ett företag och dessutom har jag inte sett henne på ett helt år! Tokigt. Kommer hem lagom till Järnbäran och då lär man kunna ta igen tid med många på en dag ;). Längtar även till Chappen, vill åka till Ullared, store mosse, gå runt sjön, hänga i vidösten i solen och säkerligen massa mer som jag inte ens kan komma på eller kommer hinna med! Längtan är stor och om en vecka och en dag är jag hemma i mitt Småland igen :)
Men ni där hemma borde komma hit med! Otroligt fint i Uppsala nu på sommaren. Denna bilden är uppe vid slottet där alla studenter sprang ut häromdagen. Vacker plats!

2012-06-06 @ 18:49:49 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0