Semester!

Imorgon få Moffe semester och flera andra i Sverige
också. Vi börjar helgen med Rullsand (en camping 
utanför Gävle) där vi ska tälta med vänner! Har bett 
till vädergudarna att det ska bli sol och lite mygg!
 
Känns som att jag har jobbat denna veckan med,
byggarbetare som kommer klockan 8,00 och sedan
lite till och från under dagen. Kändes inte så bra idag, 
när en annan golvläggare kom och frågade om han som
lagt golvet hade bråttom? Vi vill att allt ska fixas, dels för
att de inte ska kunna anklaga oss sen. För bövelen, kolla
upp er personal! Även om mitt lilla samvete dyker upp
och jag vill inte han som lade golvet ska få sparken eller
nått. Han kanske inte mådde så bra? Var stressad?
Hade annat i tankarna?
 
I vilket fall som helst så firar vi in semestern lite i förväg,
med hemmagjorda pizzor på rostbröd! Fick det av mamma
när jag var liten och älskar det! Med veggofärs på nuförtiden, 
när jag på äldre dar har gått och blivit vegetarian :) Vilket 
Moffe också får vara ikväll!
 
 
Vill ni ha lite nyttigare mat än vad jag kan ge, så kika
in hos Matilda. Hon har börjat att berätta om sin träning
och vad hon äter, för att kunna nå sina mål. Där finns det 
både vegetariska recept och med kött för den som gillar 
det!
 
Ha en bra kväll! 
Kram Sandra
2012-07-05 @ 20:28:41 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0