Energi

"At the end of your life, you will never regret not having passed one more test. You will regret time not spent with a familymember or a friend". Jag väljer vad jag vill lägga min energi på och vilka. Stanna upp ibland och fundera ut vad som är viktigast för just dig. Du kan jobba ihjäl dig eller plugga så hårt att allt annat hamnar åt sidan, att alla hamnar åt sidan. Det är tid du aldrig kan få igen. När någon säger "Vi lever bara en gång" tänker jag att de gör de nära också. Vi måsta ta vara på varandra och inte på materiella ting eller att stressa fram i livet och ha gjort "allt". För i slutändan är det inte alla fina saker i hemmet eller alla bilar som kommer spela någon roll. Det är vilka som sitter vid ens sida och de man älskar. Jag har funderat mycket på detta och för min del är det så, det är vad jag känner och tycker. Jag lägger min energi på att umgås med de jag älskar. Även på att ta vara på mig själv. Jag kan äga hela världen, men om inte de jag har vid min sida idag skulle finnas, skulle det inte spela någon roll. Det skulle vara tomt. Ta vara på varandra och de i din närhet, skiljs aldrig som ovänner, hitta just din energikälla och umgås mycket. Vi lever bara en gång, vad vill du lägga din energi på?

2012-07-16 @ 11:31:18 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0