Dumma!

Kom hem hit till Uppsala i lördags och 
kom hem till en enda röra. När jag lämnade
Uppsala för 2,5 vecka sedan, skulle de göra
om golvet och det skulle ta tre dagar. 
Tydligen var snubben som gjorde det inte alltför
duktig, eller så var han semestersugen, så han 
använde en för lång skruv och skruvade sönder
ett rör, vilket ledde till en vattenläcka. De visste 
inte om vi skulle få riva upp golvet igen och därför
kunde vi inte flytta tillbaka möblerna. 
Men efter lite tjat och även info om att vi faktiskt 
får hem en valp om en vecka, verkade de bli lite 
fart i röven på dom. Så nu börjar det likna ett hem
igen! 
 
Nya golvet. Blev kanonbra! :)
 
Rengjorde så mycket jag kunde på balkongen
idag. Men vill hotta upp den lite. En matta som
täcker hela betongen, lite dynor, kanske blommor
och lite mer mysfaktor. Men det får vi kanske satsa
på till nästa år. 
 
Matchar med rött i köket! Snart ska de
användas :)
 
Till helgen ska vi campa och detta tältet 
är inköpt! Tror det blir bra. Funkar nog 
med Marley till nästa år med :) Klart 
han ska bli en camping/fjällvandrings
hund.
 
Jag vet att jag tjatar. Men nu när det närmar
sig längtar jag verkligen!! På måndag får vi 
hem honom! 
 
Det var ett litet sammanfattande inlägg. Blir 
så frustrerad när det inte går att blogga från 
mobilen. Jag får väl inse att jag har blivit lite 
för bekväm! Hoppas ni mår bra.
 
Kram Sandra
2012-07-03 @ 20:00:53 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0