Ringdans!

Vilken kväll det blev igår, helt fantastiskt!
Kom dit utan att ha en aning om vad som
väntade. Min vän Mia är med i en show
som heter "Thorstens show" och går en
gång om året i en liten ort vid namn Tärnsjö.

Det var jätteroliga sketcher som visades
och bra musik som spelades.
Här kan ni se lite klipp från showen :)
http://www.youtube.com/watch?v=QyKZAEUjV7k
I detta är min vän Mia med, tjejen till vänster!

http://www.youtube.com/watch?v=6wc82sOkL10
Här är några killar som ska härma Eric Saade.

Det är ju alltid svårt att återberätta sånt här
och att få det lika kul som det verkligen var,
man måste uppleva det och chansen finns
nästa år igen!

Det roligaste på hela kvällen var ringdans!
Jag har aldrig dansat det förut och tyckte
först att det såg lite avancerat ut. Men man
måste ju prova för att ha någon talan och
oj vad kul det var. Skrattade konstant och
dansade i flera timmar! Svetten rann och
benen sa tillslut ifrån. Fann en ny kärlek
i just ringdans, så det får bli att åka dit
nästa år igen :)

Härligt med en sådan fantastiskt kväll
med fina vänner innan skolan drar igång
imorgon. Godnatt allihopa!
Hoppas att ni har haft en bra helg!
Kram Sandra
2012-01-22 @ 22:20:00 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra - mamma, sambo, syster, dotter, vän

En lovely blog award är vad du har fått av mig! ;) kolla bloggen får du se! ;) puss!!!

2012-01-23 @ 15:19:50
URL: http://Petramargaretha.devote.se

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0