Ont i min mage!

Jag har inte varit riktigt snäll mot min mage,
den senaste tiden och det resulterar i att den
ger tillbaka! Så magont har jag fått ha nu sen
i söndags. Men idag släppte det, bokstavligen.
Haha!

Sitter här och skulle framkalla lite bilder, men
fick lite smått "ångest" då jag inte vet riktigt
vilka jag vill ha. Och dessutom måste jag
prata med Mostafa med så att det blir de han
vill ha också. Såklart. Man är ju två.


Men den här borde han väl inte säga
nej till :) Den tog jag i Uganda, gänget
i Bavubuka som gjort detta.


Jag matar en giraff, den är också rätt
häftig :)


Denna kanske :)

Ja ni förstår, det är inte lätt!
Har över tusen bilder att välja
mellan och en hel den på Moffe som
är väldigt fina men som han nog inte
vill att jag lägger upp här :)


Kanske skulle dricka lite te och vara snäll mot
magen. Så kanske den fortsätter att vara snäll
mot mig, så att jag faktiskt kan jobba!

Hoppas att ni mina kära mår bra!
Kram Sandra
2012-01-10 @ 14:54:40 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, skönt att det löste sig med magen. HAHAHA! ;)

Jag framkallade med massa bilder nyss. 990 st närmare bestämt. ;) Har nog minst lika många till...

Får nog köpa mig ett stooort album. :)

Puss kram!

2012-01-10 @ 22:16:45
URL: http://petramargaretha.devote.se

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0