Gäster med gester!

Idag ska vi ha lite gäster här hemma,
en del ska även sova över. Det ska
bli kul :) Tycker om när det är lite folk
här hemma och man kan umgås lite.
Dock har vi inga spel än, det är ett
måste! Får införskaffa det så småningom.

Jag älskar mitt liv just nu. För allt jag gör
är något jag vill och har valt själv!
Dessutom ser jag mer och mer fram emot
att få börja mina studier till sjuksköterska.
Det är mitt sätt att bidra till världen, genom
att sträcka ut en hand till en medmänniska.
Det är också genom det jag ska försöka ta
mig tillbaka till Östafrika!
Var bara tvungen att få fram det :)

Egentligen önskar jag att jag var på en
annan plats idag. Nämligen hemma i Gnosjö,
då mina fina vänner Matilda och Marcus har
tagit examen och ska fira det idag.
Men det blir så när man bor för långt ifrån
varandra, det får firas en gång till helt enkelt.
Sånt kan man ju ändå inte fira för mycket :)

Kram till er alla fina människor där ute!

2012-01-14 @ 18:14:30 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Tilda

Älskade vän, vi hade velat ha med både dig och Moffe! Men snart kommer jag & Petra upp och hälsar på! räknar ner nu! :)

2012-01-17 @ 21:46:35
URL: http://tildamatilda.devote.se

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0