Ett speciellt år.

Kan man älska ett år i sitt liv så mycket
att man alltid har en liten längtan tillbaka
till det? Jag gör det!

Jag älskar hösten 09 och våren 10, det året
ÄR det bästa i mitt liv. Det var då jag flyttade
upp till Östersund för första gången, bodde
på internat, gick Afrikalinjen och fick de finaste
vännerna man kan tänka sig. Hela det året var
jag omgiven av fantastiska människor som jag
känner en oehörd kärlek till ♥

Har suttit och kollat igenom bilder från det året,
även filmklipp och det är med både lycka och
srog i hjärtat jag tittar på det. Lycka över att
jag har fått vara med om det, lycka över att
jag har fått så fina vänner och erfarenheter i
mitt liv. Sorg över att jag inte kommer få uppleva
det igen, sorg över att jag inte kan träffa dom
varje dag!

Jag undrar om jag någonsin kommer få ett sådant
år som jag kommer sakna och älska så mycket!
Det är nya steg i livet nu, nya vägar och jag trivs
med det. Men alltid, någonstans så ligger 09/10
där och en liten längtan tillbaka finns också.

Hoppas att ni alla får uppleva något sådant fint!
En tid som ni aldrig kommer glömma.
Jag önskar faktiskt alla det och jag önskar också
att alla skulle prova att gå på folkis någon gång
i sitt liv. För det är FANTASTISKT :)

2012-01-05 @ 18:45:27 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0