Trött.se

Jag är väldigt trött. Kom inte hem förens
runt halv sju och var ju uppe med tuppen
redan vid 05.00. Trött är jag allt och
tankarna ligger på allt jag borde läsa.
Jag får plugga igen det på onsdag! I
denna kursen känns det lite som att det
faktiskt funkar, blir värre i nästa!

Insåg ganska snabbt efter det att jag
börjat skolan att en ryggsäck är ett måste!
Så nu innan jag har råd och ork att hitta en
snygg rygga, köpte jag en som verkligen visar
vart jag hör till! Den funkar nog ett tag :)


Fin va? :)

Från en sak till en annan, det var
väldigt skönt när vi kom hem idag
och såg att de hängt tillbaka alla
dörrar som numera är kritvita!
Mycket fint! Men de tog våran WC-
skylt, så får fixa en ny..
Fick även redan på att köksluckorna
ska vara klara vecka 9, sen är det bara
lite tavlor som ska upp innan det börjar
kännas riktigt riktigt hemtrevligt.
Ska ta lite bilder framöver, när tid finns
och när dammråttorna inte kryper längs
väggarna ;) Haha.

Hoppas att ni har haft en bra dag &
har en mysig kväll.
Kram Sandra
2012-02-06 @ 20:58:22 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0