Hejdå en del av min kropp.

I flera år har jag haft en leverfläck på ryggen
(jag har flera leverfläckar) men denna har alltid
varit lite större. Sedan tyckte jag att den började
växa utåt och bestämde mig för att ta bort den.

Eller jag bestämde mig för att ta bort den för ¨
kanske fyra år sedan, men tiden springer ju iväg
så fort ;) Idag var iallafall dagen då den skulle bort
och så fick det bli. I min rädsla över att få cancer så
blev jag lättad när läkaren sa att min leverfläck inte
var av den farliga sorten de behöver skicka in på analys.

Jag har aldrig varit i närheten av att bli opererad eller
något sådant så det var en konstig känsla när man
hörde hur det klipptes och kände hur läkaren skar och
drog. Tillslut låg den där brevid mig. Leverfläcken som jag
haft i flera år. En del av min kropp. 

En del av min kropp som sedan slängdes i en soptunna.
Jag säger då det! Haha.
2012-02-17 @ 15:09:23 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0