Hard work work!

Var i skolan till drygt fem idag då vi
behövde jobba med vårt grupparbete,
som är förlagt utanför schemat.

Vi har besökt ett behandlingscenter
för krigsskadade och torterade här
i Uppsala. Som är inom Röda Korset.
Nu ska vi sammanställa allt genom
en affisch och prata inför klassen
på ett seminarium nästa vecka!


(Tro mig snackset behövdes!)



Vi kom en bra bit :) Bara lite finslip kvar.

Var helt slut när jag kom hem, huvudvärken
knackade på. Så bestämde mig för att ta en
lång skön promenad, allt släppte!
När jag kom hem hade Mostafa lagat mat:)

Dax att sova för det blir en lika lång dag
imorgon, om inte längre.
Godnatt & Kram!

2012-02-15 @ 21:24:08 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0