Fina lördag!

Vilket härligt väder det är, riktig vinter nu!
Snö, lite kyla och sol, barn som åker pulka
och vi andra åldringar som går på promenader ;)
Fantastiskt!

Vi började dagen med att åka in till city och kika
runt i musikaffärer, då Moffepoffe behövde en
basförstärkare. Jag lika inpulsiv och inspirerad
som vanligt hittaden en jättecool, gul ukulele
och fick för mig att en sån ska jag ha!
Tur att Moffe var där och kunde hejda mig lite.
Men en dag! :)

Han hittade sin nya leksak och är numera nöjd!


En annan rolig sak som inte alls har
med det här att göra, är att vi inte
har några vettiga plåster hemma!
Så när Moffe fixade sina dreads och fick
virknålen i fingret var den enda hjälpen
detta:

Haha, tror jag fick dem av min faster
innan jag åkte till Östafrika och skulle
till ett barnhem. Men använde aldrig
dem. Tur att de kommer till användning
här hemma istället ;)


Nu har jag snart pluggat klart för idag
och förbereder inför god mat och film
med min käraste!
Fina härliga lördag :)

Hoppas att ni har en bra helg!
Kram Sandra
2012-02-04 @ 19:36:00 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0