Autonomi -självbestämmande!

img_1135 (MMS)

När klockan ringde vid fem idag sa kroppen ifrån. Så bestämde mig för att skippa föreläsningen om etik, sova lite längre och nu sitter jag och läser igenom det som de gick igenom idag. Det är skönt med högskolan, man styr lite själv och kan känna av om det är något man kan läsa in sig på själv. Ska ändå ta mig in till Stockholm lite senare för att fixa med mitt samtal om tillit som måste göras.  Nu får jag gräva ner mig i böckerna en stund till :)

2012-02-16 @ 12:21:06 Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va härligt att kunna somna om och sen sätta sig med plugg.

Du har i alla fall disciplin att få något gjort.

Duktig du är Sandra!;)



Ha en goe dag.

Kraam

2012-02-17 @ 12:34:05
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0