Problem

Varit lite problem med appen men nu funkar den. Har haft en riktig skön helg med lite besök hos Matilda som hade lire födelsedagsfest, promenader med hundarna i det fina vintervädret, umgåtts med Emilia och hennes pojkvän, sovit och avslutat helgen med ett besök hos familjen Nilsson/Eng.

Idag var det jobb igen och jag känner mig stressad. Mycket nu inför flytten och jag åker till Uppsala på onsdag för att packa allt. Det närmar sig! Jag har inte träffat Mostafa på 5,5 vecka, helt galet! Men tiden har sprungit iväg.

Nu är det soffläge efter en jobbig promenad med Marley. Vissa dagar går det inte alls, andra går han så snällt.

2012-12-10 @ 19:31:01 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0