Godmorgon

Uppe med tuppen en lördag! Moffis skulle ut och jaga med pappa så då vaknade jag med. De tog även med sig Marley så han kommer vara trött och go i eftermiddag. Själv ska jag till second hand idag med mamma och Linnea för att se om de har någon byrå/skänk. Får se om jag har någon tur! Känns som att det bara blir mer och mer saker men inget utrymme. Saken är ju den att vi inte fått in några garderober än utan de ska komma efter nyår sa hyresvärden. Då blir det toppen! Vill få undan saker, speciellt kläder. Allt löser sig.
Nä nu ska jag ladda inför mitt second hand besök. Förresten, igår träffade jag mina föräldrars grannars lilla Labrador Malte! Bara 8veckor gammal och så söt.
Hoppas att han och Marley kommer överens sen och kan bli kompisar :)

2012-12-29 @ 08:15:32 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0