En kväll för mig själv.

Ikväll är jag och alla hundarna själva hemma, de andra är på julbord och gottar sig. Jag har ju ett lite mer annorlunda julbord eftersom att jag är vegetarian. Satt och funderade idag på hur det skulle kännas att äta kött igen och helt ärligt, så kände jag mig illamående av tanken. Jag har ju aldrig riktigt varor överförtjust i kött men om någon är det så ät på, så länge jag slipper!

Hemma själv var det ja! Väldigt skönt att få vara lite själv. Hundarna sover i varsitt hörn och jag sitter med en tekopp framför tvn. Nästa gång jag är i Gnosjö sitter jag i vår nya lägenhet!! Imorgon åker jag till Uppsala. Helt galet.
Ska bli så mysigt att få fixa i den nya lägenheten och jag hoppas att vi ska trivas!

Nu ska jag fortsätta att njuta av min ensamhet för snart stormar alla in.

2012-12-11 @ 21:48:00 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0