Jobbvecka.

Min första jobbvecka och det känns i både kropp och knopp. Fredag imorgon och en efterlängtad helg med vila väntar, hoppas på en piggare vecka nästa vecka! Skönt att man har goa arbetskamrater, blir inte lika jobbigt då :)
Tidigare i veckan åkte vi och badade med Marley. Jag, Linnea&Beatriss! Lycka är att han tyckte det var kul och vi med. Han växer varje dag, blir bara sötare och mer nyfiken. Kollar mycket, funderar och vill gärna vara med :) Jag är så tacksam för mitt liv, min familj, min släkt och mina vänner. Tacksam för att jag har så mycket kärlek runtom mig!

2012-08-16 @ 20:51:09 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0