Trött i huvudet!

Fick ett ryck och började plugga in skelettdelar inatt,
vaknade i hyffsad tid och fortsatte att plugga. Nu har
jag lite rast och har beställt lite smink från nätet, då
mitt är helt slut. Ekologiskt smink beställde jag, känns
skönt att kunna fylla min sminkväska med det! :)
Här kan ni kika in på den sidan ECOSMINK.
Nu väntar pizza och film med Moffis! Sedan blir det
mer plugg. Mitt huvud kommer inte funka normalt
förens i slutet av juni!
Har ni haft en bra helg?
Kram Sandra
2012-04-15 @ 17:43:41 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra - mamma, sambo, syster, dotter, vän

Åh skulle med behöva köpa lite smink. :) Tyvärr är det sådant som man inte prioriterar. :(

Har haft en bra helg i Holland med fotbollslaget. :)

Puss o kram

2012-04-17 @ 07:35:22
URL: http://Petramargaretha.devote.se

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0