Tror ni på spöken eller andar? Det gör jag...

Tror ni på spöken eller andar? Det gör jag! Ligger just nu på jobbet och är lite rädd för att sova. Det händer för mycket konstigt här! Ibland låter det som att någon skrapar saker i andra rummet, idag trillade en ram ner i sovrummet. Låt mig då säga att ingen balkongdörr eller något fönster var öppet! Jag tror stenhårt på andar och funderar på om inte ett medie skulle kunna komma hit, eller vill man verkligen få det svart på vitt? Kanske jag bara inbillar mig, vem vet:) Hur ska man berätta detta för sina kollegor? Haha. Jag tänker faktiskt kolla med de andra om de reagerat på något! Så seriös är jag:) Godnatt ni där ute i era trygga booon! Kram Sandra

2011-09-04 @ 03:21:26 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0