Rå om sig själv.

Det är så lätt att glömma bort sig själv, mitt allt.
Ibland behöver man tid att faktiskt rå om sig själv,
vara ensam och bara andas ett tag.

Men ibland behöver man rå om sig själv
genom att faktiskt umgås med människor.
Andas med dem.

Helgen som kommer är en sådan helg. Då ska jag
omge mig med underbara vänner och för mig är det
att ta hand om mig själv. Att faktiskt inte tappa
de fina människor man har runt omkring sig.
För visst har man kämpat genom livet för att hitta
de vänner som faktiskt finns i ens liv idag och som
man vill ha kvar.

Glöm inte att ta hand om dig själv med det du
behöver just för tillfället. Du får inte glömma bort
dig, ge dig det du behöver någong gång i veckan.
För att just kunna stanna upp och andas.
Samla nya krafter och ta vara på dig själv.
Ingen annan kommer göra det åt dig!


Kram Sandra
2011-10-24 @ 13:58:23 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0