Projekt på gång!

Då har jag satt igång en insamling som jag kallar för "Årets julklapp".
Fram till den 23december kommer jag att samla ihop pengar på
olika vis för att sedan skänka dessa pengar till ett barnhem på
julafton.
Jag har redan bestämt vilket barnhem som kommer få pengarna,
det är ett barnhem som jag har lite koll på. Det är nämligen släktingar
till ett par bekanta till mig som har startat detta barnhem. Därför
litar jag på och kan hålla koll på att pengarna kommer fram till
just barnen.
Vilket barnhem det är, vad det heter och vilka som har startat det
kommer jag nämna lite senare.
Min önskan är att pengarna ska gå till en utflykt med barnen (om jag
samlar in tillräckligt mycket), i annat fall till något de verkligen
behöver såklart. Men jag tycker att utflykter ger minnen för livet!
När jag var i Kenya så gjorde vi en utflykt med barnen på det
barnhem jag var på, med de sponsorpengar jag hade samlat ihop.
Och det var hur populärt som helst och något att minnas!
Jag hoppas att ni kommer hjälpa mig i min insamling och följa
mig här! :)
Ta hand om varandra!
Kram Sandra
2011-10-15 @ 02:36:26 Årets julklapp - 2011 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0